torsdag den 12. december 2013

En poncho...

Jeg har strikket en poncho i 3 forskellige udgaver - den har været et hit siden jeg fandt modellen på en hollandsk hjemmeside.

Recht en Averecht  hedder de.

2 af udgaverne har været til mig selv og en til svigerinden.

Den er også populær derude blandt de søde mennesker jeg møder på min vej. En kær kollega har fået opskriften således hendes mor kunne få æren af at strikke den til hende og så sent som i weekenden var der en meget sød håndbold-mor i hallen som henvendte sig bare måtte spørge til ponchoen. - populær det er den - og det fortjener den så sandelig også .... for den er jo skøn 

Håndbold-mor´en viste sig at være en rigtig sød og dygtig strikker og jeg glæder mig til en dag at se den på Camillas blog ....  hun har lavet mange rigtig flotte ting.

Det er denne poncho jeg taler om .......










Ingen kommentarer:

Send en kommentar