mandag den 25. august 2014

Så har jeg også fået mig en HØST

Denne Høst jakke fra Pickles er strikket af mange og der er så mange flotte resultater derude.

Der er skap konkurrence til Kashmir´n..... jeg kunne ikke rigtig bestemme mig for hvilken en det skulle være og købte opskriften til begge. 

I sidste ende vandt Høst jakken, er nok mest til det enkle ... derfor blev Liselottes lommer også valgt fra selvom jeg syntes de er død-sjove, skønne og humørfyldte. Passede bare ikke rigtig ind i det enkle udtryk jeg ønskede.





En enkel lille træknap fra en rodekasse i Søstrene Grene blev fundet frem - lidt sjov skal der være...

Italiensk tweed fra Garudsalg
420 gram
Pind 4,5 + 6 rundpinde 
Pind 6 strømpepinde

fulgt opskriften fra Pickles, dog tilsat en I-cord som Liselotte beskiver i linket, samt strikket ærmer i fuld længde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar